Op 22 maart is Fielbdox geupdate, waarbij mooie nieuwe functionaliteiten zijn gelanceerd om nog beter aan te sluiten bij de wensen van de gebruikers.

Activiteitenlogboek: Nooit meer onduidelijkheid over gemaakte wijzigingen

In het activiteitenlogboek kun je heel eenvoudig terug zien wie welke wijziging heeft gemaakt in een werkbon en wanneer. Heel handig voor als er iets mis gaat; je ziet dan direct aan wie je vragen moet stellen, of wie je aan kunt spreken op een fout.

 

 

 

 

 

 

 

 

Klanten-app: Telefoontjes over de status van een bestelling zijn verleden tijd

Fieldbox maakt voor jou een app in je eigen huisstijl. In deze app kunnen jouw klanten heel eenvoudig zelf hun melding, bestelling en/of storing doorgeven. Zodra zij een melding in de app hebben gezet, is dit direct zichtbaar in het Fieldbox Control-board en kan de melding, al dan niet automatisch, gedeeld worden met de uitvoerende organisatie. De status van de melding is in de klanten-app altijd real-time te volgen; dit voorkomt veel vragen en zorgt voor meer transparantie en een hogere klanttevredenheid!

Bekijk in deze korte animatie hoe het werkt: https://youtu.be/vCL6InHvVF0

Ketenintegratie: De oplossing om fouten te voorkomen en processen te versnellen

Elk bedrijf heeft te maken met processen. Voor de meeste processen moet je samenwerken met andere mensen; mensen van je eigen team, maar ook met andere bedrijven en andere afdelingen. Vanaf nu kan jouw planner daarom eenvoudig werkbonnen toewijzen aan andere teams. De planner van het nieuwe team krijgt een uitnodigingsmail, waarmee hij of zij toegang krijgt tot de werkbon en jullie er beiden in kunnen werken. Op deze manier kun je razendsnel informatie delen, waarbij er geen informatie verloren gaat.

Naast het delen van werkbonnen kunnen ze ook worden gekloond. Door een werkbon te klonen, wordt deze gekopieerd, waarna hij doorgegeven kan worden aan een ander team. Dit team kan er dan verder in werken, terwijl jouw versie onveranderd blijft.