Upgrade Teamchat

Veranderingen:

Control-board: De planner wordt alert gemaakt op ongelezen berichten doordat er een tekstballon verschijnt, bij het chat-icoontje, met daarin het aantal ongelezen berichten.

Field-board: Vanaf nu verschijnt een nieuwe chat als pop up in het Field-board waardoor de fieldworker nooit meer een bericht over het hoofd ziet.

Upgrade Berichten-functie

Veranderingen:

Control-board: In de eerste kolom van het ticket- overzicht zie je het aantal verzonden berichten, wanneer het vak rood is zijn er ongelezen berichten, na lezen wordt dit vak groen. Door op het vak te klikken ga je rechtstreeks naar het tabblad ‘berichten’.

 

Field-board: Bij een ongelezen bericht verschijnt er in het dagoverzicht een rood knipperend bolletje voor de opdracht, wanneer het is gelezen wordt dit groen. Wanneer het ticket wordt geopend en er is een ongelezen bericht, wordt er een rood plusteken vertoond in de hoek van het vakje ‘berichten’.

NieuwHet Kilometer-rapport beschikbaar via het Dashboard

Vanaf deze week is het kilometer rapport altijd real-time beschikbaar via het Fieldbox Dashboard. Altijd het overzicht van hoeveel kilometers er zijn gereden, per dag, per persoon, welke tijden en met een scheiding tussen privé en werk. Het rapport is te verkrijgen via het dashboard: selecteer KM rapportage, de periode van jouw keuze en het rapport wordt voor je gevormd!

 

 

Nieuw: Het Voorraad-rapport beschikbaar via het dashboard

Net als het kilometer-rapport is ook het Voorraad-rapport vanaf de nieuwe update altijd real-time beschikbaar via het Dashboard. Met daarin een overzicht van alle activiteiten binnen de periode die jij hebt geselecteerd, inclusief alle geregistreerde informatie: status, tijd in warehouse, planner, documenten etc.

Nieuw: Volledige ketenintegratie

Vanaf de nieuwe upgrade kan je heel eenvoudig tickets delen. Jij kunt je tickets delen met iedereen die betrokken is bij het proces, zoals je klant, transporteur, producent, boekhouder en fieldworker. Zolang jij het e-mail adres hebt kun je het delen met wie je wilt. Op deze manier is iedereen direct op de hoogte van het ticket, kan iedereen real-time de status volgen, en kan iedereen er meteen mee aan de slag.

Als jij het ticket deelt met iemand die niet in jouw team zit, krijgt diegene een uitnodiging per mail. Via een link in deze mail kan deze persoon eenvoudig zijn of haar Fieldbox profiel updaten en vanaf dan het ticket bekijken en/of bewerken (afhankelijk van de rol die jij aan deze persoon hebt toegewezen). Je kunt het ticket delen via de knop ‘betrokken mensen’ .

Upgrade: Instellingenmenu

Vanaf de nieuwe update kun je in het instellingenmenu van het Control-board zelf aangeven welke functionaliteiten jij graag wilt gebruiken. Het menu is te vinden door via het pijltje naast je profielfoto ‘instellingen’ te selecteren.

Preview: Dynamisch route-planningssysteem

Met het dynamische route-planningssysteem wordt het maken van een efficiënte planning extreem eenvoudig! Een systeem waardoor je op de landkaart, alleen maar de opdracht locaties hoeft te selecteren en je route wordt op basis van beschikbare resources automatisch zo efficiënt mogelijk voor je gemaakt.

Hoe werkt het?

Klik op de ‘Routing’ button. Er wordt dan een landkaart weergegeven met pin-points bij alle locaties waar die dag leveringen moeten worden gedaan. Alle groen pinpoints moeten nog worden ingepepland. Creëer een route door de pinpoints te selecteren, die jij wilt meenemen in je route. De route wordt dan voor jou samengesteld, waarbij rekening wordt gehouden met onder andere reistijd en lostijd. In het control-board zie je deze planning direct terug.

*Note! Er wordt nog verder gewerkt aan het systeem, dus nog niet alles werkt foutloos, maar we wilden jullie al graag een inkijkje geven.

Legenda dynamische routeplanningssysteem